مقالات آموزشی

انواع زونکن چیست؟

شناخت انواع زونکن و کاربرد های آن

اگر به دنبال دانستن انواع زونکن چیست و خرید زونکن با قیمت عمده و ارائه فاکتور رسمی هستید کافیست با شماره 02188322120 تماس حاصل فرمایید

زونکن چیست و چه کارایی دارد:

زونکن ها برای دسته بندی و مرتب نمودن مدارک و اسناد در ادارات و سازمان ها و حتی به صورت فردی مورد استفاده قرار میگیرند. با وجود اینکه امروزه بیشتر امور به صورت الکترونیکی انجام می شود اما با این حال در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هنوز هم استفاده از کاغذ رایج است. پس در نتیجه زونکن ها وسیله ای برای نگهداری و محافظت از مدارک شما هستند همینطور باعث طبقه بندی اطلاعات می شوند و شما هر زمان که به اطلاعات خاصی نیاز داشته باشید، میتوانید به سرعت آن اطلاعات را در بایگانی خود پیگیری نمایید.

زونکن ها در مرتب سازی و دسترسی به اطلاعات بایگانی بسیار ضرورری هستند و اتلاف وقت جدا جلوگیری می کنند هم چنین اسنادی هستند که نیاز داریم در دراز مدت از آنها نگهداری کنیم که زونکن ها کمک شایانی به این موضع می کنند.

کدهای خطای پرینترهای لیزری اچ پی 59-50

خرید زونکن اداری

خرید زونکن اداری با بهترین قیمت

 

انواع زونکن چیست؟

 

برای خرید زونکن باید بدانید که هر کدام چه کاربردی دارند و ازچه جنسی ساخته شده اند تا بتوانید بهترین آن را جهت دفتر اداری و یا شرکت خود انتخاب نمایید

خرید زونکن کلاسیک

زونکن های کلاسیک جزء یکی از قدیمی ترین زونکن های مورد استفاده از زمان های گذشته تا کنون است که به طور معمول از جنس PVC ساخته شده است. اما روکش داخلی این زونکن ها بیشتر از جنس لمینت است. این نوع زونکن در دو مدل زونکن کلاسیک A۴ و A۵ موجوداند.

خرید زونکن های پومر

زونکن های پومر دارای جلد مقوایی محکم و با ضخامتی هستند که توسط یک سلفون پوشیده شده است. زونکن های پومر بیشتر در اندازه A۴ تولید می شوند. همچنین شما میتوانید با توجه به نیازتان عطف ۷.۵ و یا ۴.۵ سانتیمتر را خریداری نمایید.

زونکن های گالینگور

زونکن های گالینگور از نوعی مقوای سخت و محکم تولید شده است که مقاومت بالایی در برابر هرگونه فشار و ضربه دارند. از این رو دوام و ماندگاری بالایی نیز دارند. از این مدل زونکن بیشتر در ادارات و سازمان ها برای بایگانی اطلاعات استفاده می شود.

زونکن های فانتزی

زونکن های فانتزی بیشتر برای مصارف خانگی مناسب هستند و با طرح و رنگ های شاد و متفاوت ارائه می شوند. حتی برخی از شرکت های بزرگ بسته به رنگ سازمانی مجموعه خود بصورت اختصاصی طرحی را برای زونکن مجموعه خود طراحی کرده تا کاملاً اختصاصی تولید شود.

زونکن های کاوردار

زونکن های کاوردار دارای تعدادی کاور نایلونی و یا سلفون دار هستند که برای ادارات و سازمان هایی طراحی شده اند که روزانه با تعداد بالایی برگه و یا اسناد مهم سروکار دارند. استفاده از این کاورها باعث تسهیل در روند پیدا کردن یک سند مهم می شود.

زونکن های تبلیغاتی

زونکن های تبلیغاتی بیشتر مورد استفاده شرکت ها و سازمان های بزرگ و برای بایگانی کردن اسناد مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین امکان حک شدن لوگو و یا نام تجاری سازمان مربوطه روی این زونکن ها وجود دارد.

زونکن های کتان روکشی

زونکن های کتان روکشی همانگونه که از اسمشان پیداست از روکشی از کتان ساخته شده اند، این زونکن ها دارای لبه های فلزی برای دوام و ماندگاری بالاتر هستند.

قیمت تمامی زونکن ها بسته به جنس، مدل و قفل استفاده شده در آن با هم متفاوت است.

برای دیدن قیمت شارژ کارتریج لیزری کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.